محصولی در سبد خرید موجود نمی‌باشد

سوال‌های متداول

اصلی

آیا فروشگاه آنلاین هربال شاپ وجود خارجی هم دارد ؟

فروشگاه آنلاین هربال شاپ از جمله فروشگاه‌های آنلاین شرکت طراحی بدون مرز می‌باشد که در زمینه توسعه تجارت الکترونیک در ایران در حال فعالیت می‌باشد.

مسئولین وبسایت هربال شاپ در دفتر شرکت طراحی بدون مرز مستقر می‌باشند.

محصولات فروشگاه آنلاین هربال شاپ محدود به چه دسته بندیهایی می‌شود ؟

فروشگاه آنلاین هربال شاپ در حال حاضر به فروش دمنوش‌های گیاهی ، انواع قهوه و لوازم ساخت و دم کرد قهوه مشغول می‌باشد.

چرا تحویل هزینه در محل در قسمت نحوه‌ی پرداخت‌ها وجود ندارد ؟

بدلیل اهمیت تاریخ تولید و انقضا دمنوش‌ها و تاریخ آسیاب کردن قهوه‌ها و امکان برگشت خوردن محصول توسط مشتری، وبسایت هربال شاپ قادر به ارائه نحوه پرداخت در محل نمی‌باشد.

تاریخ آماده سازی محصولات جهت ارسال ؟

تمامی محصولات اعم از دمنوش‌ها ، قهوه‌ها و وسائل جانبی تهیه و دم کردن در تاریخ سفارش آماده شده و ارسال می‌شوند تا با بهترین کیفیت به دست مشتری برسند.

راه‌های ارسال سفارش‌ها به مشتری ؟

در حال حاضر سفارش‌های خارج از شهر اصفهان از طریق پست ( سفارشی، ویژه و پیشتاز ) و سفارش‌های درون شهر اصفهان از طریق پیک یا پست ارسال می‌شوند.

هربال شاپ نماد الکترونیکی دارد ؟

هربال شاپ افتخار دارد تا به پاس احترام به مشتری و جلب اعتماد کاربران اولین فروشگاه تخصصی نوشیدنی های گیاهی و قهوه باشد که موفق به دریافت نماد دو ستاره اعتماد الکترونیکی شده است .

مشاهده تاییدیه نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

profile-edit-herbalshop-totبله شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

herbalshop-faq-invoiceبرای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، و با کلیک کردن بر روی گزینه حساب کاربری می‌توانید تمامی سوابق خرید خود را مشاهده نمایید همراه با جزئیات کامل.

ثبت و پیگیری سفارش

دوست دارم از هربال شاپ خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت هربال شاپ، شما هر لحظه از شبانه روز می‌توانید از طریق راه‌های مختلف ارتباط با مشاورین وبسایت هربال شاپ ارتباط برقرار کنید و در کالای سفارش داده شده خود را پیگیری نماید.

علاوه بر این مسائل، وبسایت هربال شاپ از وبسایت‌های زیر مجموعه شرکت طراحی بدون مرز می‌باشد که این شرکت خود سابقه‌ی طولانی در طراحی صفحات وب ، مدیریت سرور ، هاستینگ و طراحی اپلیکیشن می‌باشد.

همچنین وبسایت هربال شاپ برای فراهم سازی بستری امن جهت کاربران و خریداران، ارتباط کاربران و سرور خود را به SSL مجهز کرده است.

هربال شاپ نماد الکترونیکی  دارد ؟

هربال شاپ افتخار دارد تا به پاس احترام به مشتری و جلب اعتماد کاربران اولین فروشگاه تخصصی نوشیدنی های گیاهی و قهوه باشد که موفق به دریافت نماد دو ستاره اعتماد الکترونیکی شده است .

مشاهده تاییدیه نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

هربال شاپ با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و وضعیت تمامی سفارش‌های خود را مشهاهده نمایید.

توجه داشته باشید که  ۳۰۰۲۰۶۰۴۴۵۴۹۷ تنها شماره‌ای  است که هربال شاپ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند.

ارسال سفارشات

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند، پست پیشتاز نزدیک به ۲ روز کاری زمان می‌برد تا مرسوله را به دست سفارش دهنده برساند.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

توجه داشته باشید که هزینه ارسال برای بعضی از محصولات مانند پکیج‌ها کاملا رایگان می‌باشد.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

herbal-shop-faq-notelزمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

اگر نیاز دارید تقریبا تاریخ خاصی مرسوله به دستتان برسد در هنگام سفارش در قسمت یادداشت سفارش توضیح دهید که می‌خواهید چه روزی به دستتان برسد.

8 comments

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *